Brug for hjælp? Ring 44 400 982
Har du spørgsmål til din faktura?
Skal du skifte TV eller internet pakke?
Har du brug for hjælp til opsætning af din mail adresse, dit TV eller andet?
Finder du ikke svar på dét du søger her, kan du altid kontakte vores dygtige team i support eller vores medlemsservice.
Uanset hvad, sidder vi klar til at kunne hjælpe dig. Ring 44 400 982.
Åbningstider for teknisk support
| Mandag – Fredag | 09:00 – 21:00 |
| Lørdag – Søndag | 11:00 – 21:00 |
| Helligdage | 11:00 – 21:00 |
Ved support på IP telefoni skal Evercall kundeservice kontaktes på 44 404 040
Hjælp til selvhjælp…
Bestilling af servicetekniker ved KK Partner
Tel. 75 38 14 14
Mail: info@kk-partner.dk
Selvbetjening
TV & Internet: https://mit.balle-bredsten.dk
Telefoni: https://ballebredstentelefoni.evercall.dk
Services
Web TV: https://playmakertv.dk/
Webmail: http://webmail.balle-bredsten.dk
Vejledninger/guides
Web TV: Klik her
TV: http://guide.balle-bredsten.dk/tv/
Mail: http://guide.balle-bredsten.dk/mail/
Fejlmelding
Inden du fejlmelder er det altid en god ide at høre om dine naboer eller genboer oplever samme problem.
Ofte kan støj på tv-signalet skyldes dårlige uskærmede kabler og stik. Prøv evt. at slukke og tænde dit kabelmodem hvis det er internettet, der er problemet.
Oplever du fortsat problemer, så kontakt os på 44 400 982.



