Balle-Bredsten Antenneforening - Support

Tlf: 44 400 982
(Hverdage: 9-21, lørdag / søndag: 11-21)

Bemærk at spørgsmål og fejlmelding vedr. IP-telefon skal ske direkte til Evercalls kundeservice på
telefon 44 404 040.

Fjernsupport

I forbindelse med support kan der være behov for at vores supportpersonale yder fjernsupport. Klik på TeamViewer-ikonet til højre for at starte fjernsupporten eller besøg http://tv.asom-net.dk          

 

Vejledninger til opsætning af mail

Du finder vejledninger til opsætning af din mailklient her: http://guide.balle-bredsten.dk/mail/

Link til webmail: http://webmail.balle-bredsten.dk

 

Min pc kan ikke komme på internet?

Tjek først om der er lys i alle lamper på modemmet.

Hvis du har egen trådløs router skal du først forsøge kun at genstarte denne. Vi oplever at egne trådløse routere er skyld i en stor del af problemerne med at komme online.

Prøv evt. at tilslutte computeren direkte til modemmet med kabel for at udelukke fejl i egen trådløs router.

Hvis det stadig ikke fungerer, genstart da kabelmodemmet og vent ca. 2 minutter til modemmet er klar igen, og se om det har afhjulpet problemet.

Hvis du har egen trådløs router skal du altid genstarte denne efter dit modem har været genstartet.

Er der stadig ikke forbindelse, kontakt da supporten.